Actualitat

Robdos es una startup de base tecnològica nascuda aquest mateix any. Actualment centra els seus esforços en el desenvolupament d’un prototip comercial de planejador submarí que s’ha perfeccionat i professionalitzat en els últims mesos després de guanyar un concurs universitari fa dos anys. 

 

 

 Descarregar la crònica en PDF | Descarregar presentació en pantalla

Actualment estan desenvolupant un prototip comercial d’uns 2 metres i 70 kg. Les principals innovacions d’aquest vehicle autònom no propulsat respecte el que ja hi ha al mercat és un disseny hidrodinàmic millorat, un increment de la seguretat en les missions i una reducció de costos significativa, amb un cost inicial de producció molt baix. El dispositiu presentat per Hugo Ramos també es caracteritza per ser fàcil d’utilitzar i molt silenciós, obrint-se així a altres camps més enllà de l’oceanografia remota com poden ser aplicacions militars.

Actualment es troben buscant inversors per acabar de desenvolupar la primera unitat comercial de planejador submarí dissenyat i produït a Espanya. Ramos reconeix que aquesta part és un procés llarg i difícil pels emprenedors. Mentrestant, participen en projectes de robòtica marina i similars per autofinançar-se.

Hugo Ramos,

Escuela Técnica Superior de Ingenieros Navales y Oceánicos de la Universidad Politécnica de Madrid

Robdos es una startup de base tecnológica nacida este mismo año. Actualmente centra sus esfuerzos en el desarrollo de un prototipo comercial de planeador submarino que se ha perfeccionado y profesionalizado en los últimos meses después del impulso que supuso ganar un concurso universitario hace dos años .

 

 

 Descargar la crónica en PDF | Descargar presentación en pantalla 

Actualmente están desarrollando un prototipo comercial de unos 2 metros y 70 kg. Las principales innovaciones de este vehículo autónomo no propulsado respecto a lo que ya hay en el mercado son un diseño hidrodinámico mejorado, un incremento de la seguridad en las misiones y una reducción de costes significativa, con un coste inicial de producción muy bajo. El dispositivo presentado por Hugo Ramos también se caracteriza por ser fácil de usar y muy silencioso, abriéndose así a otros campos más allá de la oceanografía remota como pueden ser aplicaciones militares.

Actualmente se encuentran buscando inversores para acabar de desarrollar la primera unidad comercial de planeador submarino diseñado y producido en España. Ramos reconoce que esta parte es un proceso largo y difícil para los emprendedores. Mientras tanto participan en proyectos de robótica marina y similares para autofinanciarse.

Share This